• Oznaczenie sprawy: CKU-DG 15/2021/EFS

Dostawa:

  1. Część pierwsza: laptopy;
  2. Część druga: drukarki;
  3. Część trzecia: kalkulatory graficzne;

w ramach projektu „Toruńska szkoła ćwiczeń dla województwa kujawsko-pomorskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania:

Pytanie: W nawiązaniu do postępowania CKU-DG 15/2021/EFS chciałbym zadać pytanie dotyczące części drugiej (drukarki) dot. Lp.3: Czy zamawiający dopuści urządzenie posiadające jeden podajnik papieru (kaseta) na 250 stron oraz podajnik uniwersalny na 100 arkuszy? Łączna liczba arkuszy będzie nieznacznie niższa od wymaganych 400 arkuszy, nie wpłynie na codzienne użytkowanie, a pozwoli zaoferować konkurencyjne urządzenie.

Odpowiedź: Na chwilę obecną Zamawiający nie widzi potrzeby dopuszczenia urządzenia o niższych parametrach. Na rynku są dostępne produkty spełniające te wymagania.


Pytanie: W związku z chęcią wzięcia udziału w postępowaniu „Dostawa laptopów, drukarek i kalkulatorów graficznych”, uprzejmie proszę o odpowiedź na zapytanie: Dotyczy części 1 – komputery przenośne, Kto ma świadczyć usługi gwarancyjne – Producent czy Oferent i gdzie mają być wykonywane naprawy ? Czy warunki gwarancyjno-serwisowe mają wynikać bezpośrednio z PN (Part Number) oferowanego produktu lub dołączonej opcji serwisowej z podaniem jej PN, lub w przypadku braku takowej opcji oświadczenia Producenta o spełnieniu deklarowanych warunków ?

Odpowiedź: Usługi gwarancyjne świadczy Wykonawca i do niego należy wybór sposobu naprawy, oczywiście z uwzględnieniem wymagań określonych w OPZ, tj. gwarancja musi być świadczona na miejscu u klienta. Z punktu widzenia Zamawiającego istotnym jest, aby naprawa była skuteczna i wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPZ.

Dokumenty do pobrania:

  1. Ogłoszenie.
  2. SWZ.
  3. Załącznik nr 1a: Opis przedmiotu zamówienia w cz.1.
  4. Załącznik nr 1b: Opis przedmiotu zamówienia w cz.2.
  5. Załącznik nr 1c: Opis przedmiotu zamówienia w cz.3.
  6. Załącznik nr 2: JEDZ.
  7. Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
  8. Załącznik nr 4: Oświadczenie o aktualności danych.
  9. Załącznik nr 5: Formularz ofertowy.
  10. Załącznik nr 6a: Wzór umowy dla części 1 zamówienia.
  11. Załącznik nr 6b: Wzór umowy dla części 2 zamówienia.
  12. Załącznik nr 6c: Wzór umowy dla części 3 zamówienia.
  13. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  14. Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (11.06.2021r.).
  15. Ogłoszenie - informacja z oceny ofert (30.06.2021r.).