Zapytanie ofertowe w zakresie przeprowadzenia kursu stolarskiego
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 118
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 18/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu stolarskiego w ramach projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe w zakresie przeprowadzenia kursu "Wedding Planner"
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 92
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 17/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu "Wedding Planner" w ramach projektu „Bliżej pracodawcy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe w zakresie przeprowadzenia kursu groomera
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 100
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 16/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu groomera w ramach projektu „Bliżej pracodawcy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu podstawowego w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych (ADR)
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 120
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 14/2022/EFS-ZD
Uwaga !
W dniu 13 kwietnia 2022r. zmieniono liczbę godzin kursu dla 8 uczestników (sekcja III pkt 5 a i b):
- 18 godzin kursu podstawowego w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych;
- 13 godzin kursu specjalistycznego w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych w cysternach.
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu podstawowego w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych (ADR) w ramach projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pytania i odpowiedzi:
Czy uczestnicy projektu, skierowani na szkolenie będą mogli uczestniczyć w zajęciach od godziny 11:30?
Odpowiedź: Zamawiający nie jest w stanie udzielić wiążącej odpowiedzi na to pytanie. Uczestnikami będą osoby pracujące, które mogą pracować w różnych godzinach, w różne dni. Zgodnie z zapisami zawartymi w ogłoszeniu (sekcja III pkt. 2) zajęcia dla uczestników szkolenia muszą się odbywać w Toruniu w dni i w godzinach dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestników.
Dokumenty do pobrania:
Dostawa zestawów komputerowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 566
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 12/2022/EFS
Dostawa:
- część pierwsza: zestawy komputerowe;
- część druga: zestawy komputerowe;
- część trzecia: zestawy komputerowe;
- część czwarta: zestawy komputerowe.
w ramach projektu „Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania:
Pytanie: bardzo proszę o odpowiedź na pytanie dot. postępowania przetargowego Dostawa zestawów komputerowych
Ostatnio mamy do czynienia z nasileniem się procederu oferowania przez niektórych nieuczciwych Wykonawców w przetargach publicznych/zapytaniach komputerów z zainstalowanymi systemami operacyjnymi Windows kupionymi w cenie 20-30 zł na portalu aukcyjnym Allegro (lub instalowania na nowych komputerach licencji Microsoft Authorized Refurbisher MAR dedykowanych dla sprzętu poleasingowego, recertyfikowanego, odnowionego). Co więcej, Wykonawcy stosują nielegalne/podrabiane naklejki COA mające rzekomo poświadczać legalność licencji. Prokuratura prowadzi już wobec tych Wykonawców dochodzenia.
Pozornie system operacyjny jest aktywowany i działa prawidłowo. Po czasie okazuje się że producent systemu operacyjnego - firma Microsoft zdalnie blokuje ten system użytkowany na laptopie. Okazuje się najczęściej że była to licencja grupowa dedykowana dla szkolnictwa wyższego lub deweloperów oprogramowania. Gminy i szkoły a tym bardziej uczniowie nie są uprawnieni do użytkowania tego typu licencji. Uniemożliwieniu takiego procederu zapobiega "wpisanie" klucza licencyjnego systemu operacyjnego w BIOS komputera. Takie uprawnienia posiadają najwięksi producenci komputerów (posiadający umowę z firmą Microsoft-producentem systemów operacyjnych Windows) ,których narzędzia pozwalają na nieusuwalne "wpisanie" kluczy licencyjnych systemu Windows w BIOS komputera.
Daje to pełną gwarancję że w komputerach zainstalowano legalny system operacyjny i przy ewentualnej reinstalacji systemu nie ma potrzeby ponownego, ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. W związku z powyższym czy Zamawiający wprowadzi wymóg aby systemy operacyjne komputerów stacjonarnych bezwzględnie posiadały klucze licencyjne trwale "zapisane" w BIOS ?
Odpowiedź: Zamawiający nie widzi takiej konieczności.
Pytanie: Chciałbym zadać pytanie dot. CKU-DG 12/2022/EFS (dostawa zestawów komputerowych).Proszę o sprezycowanie okresu długości gwarancji jako kryterium oceny, ponieważ w SIWZ, a także w formularzu ofertowym nie zostało to umieszczone.
Jak długa gwarancja punktowana jest za 40 pkt?
Odpowiedź: Zgodnie z SWZ w części XVII pkt 4. - gwarancjom dłuższym niż 200% wartości progowej przypisana zostanie wartość równa 2 x próg. Do wzoru Zamawiający przyjmie okres gwarancji nie dłuższy 2 x próg.
Wobec powyższego maksymalna liczba punktów za gwarancję zostanie uzyskana dla gwarancji 6-letniej.
Kwoty, jakimi Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia:
- dla części I: 58 939,10 zł brutto,
- dla części II: 58 939,10 zł brutto,
- dla części III: 58 939,10 zł brutto,
- dla części IV: 58 939,10 zł brutto.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- SWZ.
- Załącznik nr 1a: Opis przedmiotu zamówienia w cz.1.
- Załącznik nr 1b: Opis przedmiotu zamówienia w cz.2.
- Załącznik nr 1c: Opis przedmiotu zamówienia w cz.3.
- Załącznik nr 1d: Opis przedmiotu zamówienia w cz.4.
- Załącznik nr 2: JEDZ.
- Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
- Załącznik nr 4: Oświadczenie o aktualności danych.
- Załącznik nr 5: Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 6a: Wzór umowy dla części 1 zamówienia.
- Załącznik nr 6b: Wzór umowy dla części 2 zamówienia.
- Załącznik nr 6c: Wzór umowy dla części 3 zamówienia.
- Załącznik nr 6d: Wzór umowy dla części 4 zamówienia.
- Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (12.05.2022r.).
- Ogłoszenie - informacja z oceny ofert (24.06.2022r.).
- Ogłoszenie - zapytanie ofertowe na przeprowadzenie kursu "Zoopsychologia zwierząt"
- Ogłoszenie - zapytanie ofertowe na dokonanie badania przeciwpożarowego oraz instalacji
- Konkurs na stanowiska dyrektorów niektórych publicznych jednostek oświatowych w Toruniu
- Zapytanie ofertowe na dostawę papieru toaletowego
Strona 33 z 67