Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu obsługi programu geodezyjnego WinKalk i Mikromap
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 311
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 06/2021/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu obsługi programu geodezyjnego WinKalk i Mikromap dla 13 uczestników (w tym: 10 uczniów i 3 nauczycieli) projektu „Bliżej pracodawcy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 506
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 01/2021/EFS
Ogłoszenie o zamówieniu na przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach projektów:
- „Wszechstronny absolwent 2”, nr RPKP.10.01.03-04-0002/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.01.03 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT;
- „Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi”, nr RPKP.10.01.03-IZ.00-04-0001/17 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.01.03 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT;
- „Bliżej pracodawcy”, nr RPKP.10.01.03-IZ.00-04-0001/17 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.02.03 Kształcenie zawodowe,
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwaga !
Pytania i odpowiedzi:
Pytanie: Jako wykonawca zainteresowany złożeniem oferty na przeprowadzenie kursu "barista" mamy pytanie/uwagę dotyczącą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla części II (barista). Otóż w punkcie 2 Zamawiający wymaga od wykonawcy wystawienia dla uczestników kursu świadectwa/certyfikatu SCAE. Informujemy, że organizacja SCAE nie istnieje od stycznia 2017 roku. W związku z tym sugerujemy zmianę w opisie przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź: Zamawiający zmienił w tym zakresie opis przedmiotu zamówienia.
Pytanie: W związku z ogłoszonym przez Państwa przetargiem nieograniczonym na realizację szkoleń dla uczniów, zwracam sie z zapytaniem. W swz rozdział 9 punkt 3 podpunkt 6 piszecie Państwo o Informacji z CRBR. Czy jeśli wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do centralnej ewidencji działalności gospodarczej to również musi przedstawiać taką informację? Czy dotyczy to tylko spółek?
Odpowiedź: Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie podstawy wykluczenia wskazanej w art. 108 ust. 2 Pzp, składana jest na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona i tylko przez Wykonawcę, który jest zobowiązany przepisami prawa do dokonania wpisu do tego rejestru.
Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2020 r. poz. 971 ze zm.) do zgłaszania do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych informacji o beneficjentach rzeczywistych i ich aktualizacji są obowiązane:
- spółki jawne;
- spółki komandytowe;
- spółki komandytowo-akcyjne;
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością;
- spółki akcyjne, z wyjątkiem spółek publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.
Obowiązek powyższy nie dotyczy więc osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, partnerskich i publicznych.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji (29.03.2021r.).
- Informacje o zamówieniu.
- Specyfikacja warunków zamówienia (zmiana w dniu 31.03.2021r.).
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (zmiana w dniu 29.03.2021r.).
- Załącznik nr 2 - Informacja dotycząca doświadczenia personelu Wykonawcy (dokument składany wraz z ofertą).
- Załącznik nr 3-3a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dokument składany wraz z ofertą).
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 6 - Wykaz osób; (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 8 - Wzór umowy.
- Załącznik nr 9a - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1 (OPZ).
- Załącznik nr 9b - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 2 (OPZ) - zmiana w dniu 26.03.2021r.
- Załącznik nr 9c - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 3 (OPZ).
- Załącznik nr 9d - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 4 (OPZ).
- Załącznik nr 9e - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 5 (OPZ).
- Załącznik nr 9f - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 6 (OPZ).
- Załącznik nr 9g - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 7 (OPZ).
- Załącznik nr 9h - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 8 (OPZ).
- Załącznik nr 9i - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 9 (OPZ).
- Załącznik nr 9j - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 10 (OPZ).
- Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (7.04.2021r.).
- Unieważnienie części 3,8,9 postępowania (12.04.2021r.).
- Ogłoszenie - ocena ofert i wybór Wykonawców (7.05.2021r.).
- Ogłoszenie - ocena ofert i unieważnienie części postępowania (26.05.2021r.).
- Ogłoszenie - ocena ofert i wybór Wykonawcy (16.06.2021r.).
Otwarty nabór partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu "Szkolenia i doradztwo dla kadry edukacji włączającej"
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 439
- Oznaczenie sprawy: POWR.02.10-IP-.02-00-001/21
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu ogłasza otwarty nabór partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu ogłoszonego w ramach konkursu nr POWR.02.10-IP-.02-00-001/21 Szkolenia i doradztwo dla kadry edukacji włączającej.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu "Groomera"
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 466
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 02/2021/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu "Groomera" dla 4 uczestników projektu "Wszechstronny absolwent 2" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Dostawa - różny sprzęt komputerowy
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 588
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 23/2020/EFS
Uwaga ! - pobierz ważną informację dot. postępowania z dnia 25.01.2021r.
Dostawa:
- Część pierwsza: zestawy komputerowe;
- Część druga: laptopy;
- Część trzecia: laptopy;
- Część czwarta: drukarki;
- Część piąta: projektory;
- Część szósta: kalkulatory graficzne;
dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postepowania:
Pytanie nr 1: Dzień dobry, uprzejmie proszę o odpowiedź na pytanie dot. ogłoszonego postępowania przetargowego Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, projektorów i kalkulatorów graficznych.
Ostatnio mamy do czynienia z nasileniem się procederu oferowania przez niektórych nieuczciwych Wykonawców w przetargach publicznych/zapytaniach komputerów z zainstalowanymi systemami operacyjnymi Windows kupionymi w cenie 20-30 zł na portalu aukcyjnym Allegro (lub instalowania na nowych komputerach licencji Microsoft Authorized Refurbisher MAR dedykowanych dla sprzętu poleasingowego, recertyfikowanego, odnowionego). Prokuratura prowadzi już wobec tych Wykonawców dochodzenia. Pozornie system operacyjny jest aktywowany i działa prawidłowo. Po czasie okazuje się że producent systemu operacyjnego-firma Microsoft zdalnie blokuje ten system użytkowany na laptopie. Okazuje się najczęściej że była to licencja grupowa dedykowana dla szkolnictwa wyższego lub deweloperów oprogramowania. Gminy i szkoły a tym bardziej uczniowie nie są uprawnieni do użytkowania tego typu licencji. Uniemożliwieniu takiego procederu zapobiega "wpisanie" klucza licencyjnego systemu operacyjnego w BIOS komputera. Takie uprawnienia posiadają producenci komputerów ,których narzędzia pozwalają na nieusuwalne "wpisanie" kluczy licencyjnych systemu Windows w BIOS. Zapobiega to instalacji oprogramowania systemowego niewiadomego pochodzenia przez nieuczciwych Wykonawców.
W związku z powyższym czy Zamawiający wymaga aby wymagany system operacyjny był fabrycznie preinstalowany przez producentów komputerów i posiadał klucz licencyjny "zapisany" w BIOS ?
Odpowiedź: Zamawiający nie widzi konieczności zapisywania klucza licencyjnego w BIOSie komputera.
Pytanie nr 2: Załącznik nr 5b i 5c. Zamawiający w załącznikach 5b oraz 5c – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 i nr 3 opisał wymagania dotyczące komputerów przenośnych bez podania opisu procesora. W związku z tym bardzo proszę o podanie specyfikacji wymaganego procesora, np. poprzez określenie wydajności w teście Passmark – CPU Mark.
Odpowiedź: Zamawiający w częściach nr 2 i 3 nie stawia wymogu określonej wydajności procesora. Procesor w laptopie w częściach zamówienia nr 2 i 3 ma być kompatybilny z zaoferowanym oprogramowaniem.
Dokumenty do pobrania:
- Pobierz ważną informację dot. postępowania z dnia 25.01.2021r.
- SIWZ.
- Ogłoszenie opublikowane w DUUE.
- Załącznik nr 1: formularz ofertowy.
- Załącznik nr 2: JEDZ.
- Załącznik nr 3: Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.
- Załącznik nr 4: Oświadczenie.
- Załącznik nr 5a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia.
- Załącznik nr 5b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia.
- Załącznik nr 5c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia.
- Załącznik nr 5d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia.
- Załącznik nr 5e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zamówienia.
- Załącznik nr 5f: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zamówienia.
- Załącznik nr 6a: Wzór umowy dla części 1 zamówienia.
- Załącznik nr 6b: Wzór umowy dla części 2 zamówienia.
- Załącznik nr 6c: Wzór umowy dla części 3 zamówienia.
- Załącznik nr 6d: Wzór umowy dla części 4 zamówienia.
- Załącznik nr 6e: Wzór umowy dla części 5 zamówienia.
- Załącznik nr 6f: Wzór umowy dla części 6 zamówienia.
Strona 41 z 67