Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu kosmetycznego
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 97
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 29/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na przeprowadzenie kursu kosmetycznego dla 6 uczestników z Włocławka w ramach projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania:
Pytanie nr 1: Mam pytanie dot. formularza ofertowego. W części, w której należy wskazać cenę brutto całego zamówienia napisane jest cena brutto całego zamówienia (przeszkolenie 10 osób). Czy wskazać cenę dla 10 osób, czy dla 6, tak jak jest w zapytaniu ofertowym?
Odpowiedź: Zgodnie z treścią zapytania ofertowego i nazwą przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym, należy wskazać cenę brutto całego zamówienia dla 6 osób. Zamawiający umieścił formularz ofertowy z naniesioną korektą.
Pytanie nr 2: Czy w ramach tych kursów Wykonawca ma zapewnić salę szkoleniową na zajęcia praktyczne i teoretyczne?
Odpowiedź: Tak, Wykonawca ma zapewnić salę na zajęcia praktyczne i teoretyczne.
Pytanie nr 3: Jak wygląda kwestia badań lekarskich – czy Wykonawca pokrywa koszt badań lekarskich?
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga wykonania badań lekarskich. Jeżeli Wykonawca uzna, że są niezbędne, to Wykonawca ponosi koszt tych badań.
Pytanie nr 4: Czy w ramach szkolenia trzeba zapewnić odzież roboczą dla uczestników tj np. fartuch kosmetyczny?
Odpowiedź: Wykonawca nie musi zapewnić odzieży roboczej dla uczestników.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu kosmetycznego
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 99
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 28/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na przeprowadzenie kursu kosmetycznego dla 5 uczestników z Grudziądza w ramach projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Dostawa pomocy dydaktycznych samochodowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 123
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 26/2022/EFS
Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę pomocy dydaktycznych samochodowych w ramach projektu „Wszechstronny absolwent 2”, nr RPKP.10.01.03-04-002/18 5. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pytania i odpowiedzi:
Pytanie 1: Poz. 2 Tester diagnostyczny
W opisie zapisano, iż tester powinien umożliwiać pracę minimum 20 godzin bez dodatkowego zasilana. Ze względu na budowę tabletu (baterii) nie określono warunków czy chodzi o pracę ciągłą czy pracę gdy tablet jest uśpiony i w fazie oczekiwania.
Z pełnego opisu sprzętu, który wymaga Zamawiający – tester spełniający wymagania został wycofany ze sprzedaży ponad 2 lata temu. Czy zamawiający dopuszcza tester tego samego producenta lecz model, który go zastąpił?
Odpowiedź: Poz. 2 Tester diagnostyczny – 20 godzin bez dodatkowego zasilania w fazie uśpienia i oczekiwania.
Pytanie nr 2: Poz. 2 Tester diagnostyczny
Co oznacza skrót Opcjonalnie/dodatkowo? Opcjonalnie znaczy, iż tester będzie w przyszłości mógł obsłużyć daną funkcję poprzez jej rozbudowę, zaś słowo ”dodatkowo” - funkcja która musi występować w danym testerze w momencie dostarczenia do Zamawiającego. Prosimy o sprecyzowanie czy szkoła wymaga tych funkcji czy tester ma być gotowy na nie w przyszłości?
Odpowiedź: Poz. 2 Tester diagnostyczny – tester ma być wyposażony w wymienione funkcje.
Pytanie nr 3: Pozycja nr 3 Stacja klimatyzacji – gaz chłodniczy R1234YF
Czynnik który występuje w sprzedaży nie jest sprzedawany w butlach 12 kg tylko 5 kg, czy zamawiający dopuszcza dostarczenie dwóch butli 5 kg?
Czy dostawca sprzętu musi przeszkolić pracowników szkoły do otrzymania Certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r. poz. 881), aby mogli pracować z czynnikiem chłodniczym, oraz żeby szkoła mogła w sposób legalny zakupić czynnik do uzupełnienia urządzenia?
Minimalne wartości podane przez Zamawiającego, jak i zestaw dodatkowych elementów wskazują na podanie producenta urządzenia. Czy szkoła dopuszcza urządzenie o dużo lepszych parametrach oraz przyszłościowo łatwiejszej możliwości zakupu części zamiennych jak i samej reklamacji (w sposobie door to door) i zawierającego już w swojej specyfikacji funkcję wykrywania nieszczelności N2/N2H2?
Odpowiedź: Pozycja 3 Stacja klimatyzacji – dopuszcza się dostarczenie dwóch butli 5 kg. Zamawiający nie wymaga dodatkowego szkolenia – nauczyciele posiadają odpowiednie certyfikaty.
Pytanie nr 4: Pozycja nr 4 Montażownica i wyważarka kół
W opisie wyważarki znajduje się funkcja wymagana przez Zamawiającego: „pomiar siły bocznej występującej na styku opony i drogi”, która zgodnie z art. 16 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie zapewnia zachowania uczciwej konkurencji w postępowaniu. Opis przedmiotu zamówienia nie powinien wskazywać na tylko jednego producenta/dostawcę, jak jest w tym przypadku. Funkcję tę posiada tylko jeden z dostawców ze względu na światowy patent.
Odpowiedź: Poz.4 Montażownica i wyważarka kół – chodzi o możliwość wykonania próby drogowej, przystawkę oferuje kilku producentów.
Pytanie nr 5: Czy można wysłać ofertę dotycząca tylko jednego z urządzeń dotyczy to w szczególności płyt hamulcowych .
Odpowiedź: Oferta dotyczy całości sprzętu i nie można jej rozdzielić na poszczególne urządzenia.
Pytanie nr 6: Proszę o podanie z ilu płyt hamulcowych ma się składać urządzenie HEKA ? Bo w zapytaniu są wymienione 2 lub 4 .
Odpowiedź: Urządzenie płytowe do pomiaru siły hamowania może się składać z dwóch płyt hamulcowych.
Pytanie nr 7: Czy w urządzeniu do obsługi klimatyzacji pojemność osuszacza ma koniecznie wynosić 200 kg ? W ogromnej większości urządzenia tego typu maja osuszacze o pojemności 150 kg.
Odpowiedź: Pojemność osuszacza w urządzeniu do obsługi klimatyzacji może wynosić 150 kg.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- Specyfikacja warunków zamówienia.
- Załącznik nr 1.
- Załącznik nr 2 - JEDZ.
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o aktualności danych.
- Załącznik nr 5 - Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 6 - Wzór umowy.
- Informacja o unieważnieniu postępowania (27.06.2022r.).
Przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 158
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 23/2022/EFS
Ogłoszenie o zamówieniu na przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach projektów:
- „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2”, nr RPKP .10.04.02-04-0038/20.
- „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia”, nr RPKP.10.04.02-04-0002/173.
- „Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi”, nr RPKP.10.01.03-IZ.00-04-0001/174.
- „Wszechstronny absolwent 2”, nr RPKP.10.01.03-04-002/18 5.
- „Bliżej pracodawcy”, nr RPKP.10.02.03-04-0012/19.
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kwoty, jakimi Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia:
- część 1 zamówienia: 39 875 zł
- część 2 zamówienia: 39 875 zł
- część 3 zamówienia: 59 100 zł
- część 4 zamówienia: 148 515,15 zł
- część 5 zamówienia: 19 500 zł
- część 6 zamówienia: 8 500 zł
- część 7 zamówienia: 51 500 zł
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- Specyfikacja warunków zamówienia.
- Załącznik nr 1a - Formularz ofertowy dla części I.
- Załącznik nr 1b - Formularz ofertowy dla części II.
- Załącznik nr 1c - Formularz ofertowy dla części III.
- Załącznik nr 1d - Formularz ofertowy dla części IV.
- Załącznik nr 1e - Formularz ofertowy dla części V.
- Załącznik nr 1f - Formularz ofertowy dla części VI.
- Załącznik nr 1g - Formularz ofertowy dla części VII.
- Załącznik nr 2a - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części I (OPZ).
- Załącznik nr 2b - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części II (OPZ).
- Załącznik nr 2c - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części III (OPZ).
- Załącznik nr 2d - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części IV (OPZ).
- Załącznik nr 2e - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części V (OPZ).
- Załącznik nr 2f - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części VI (OPZ).
- Załącznik nr 2g - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części VII (OPZ).
- Załącznik nr 3/3a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług.
- Załącznik nr 6 - Wykaz osób.
- Załącznik nr 7/7a - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu.
- Załącznik nr 8 - Wzór umowy.
- Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (3.06.2022r.).
- Unieważnienie części 3 zamówienia (10.06.2022r.).
- Ogłoszenie - informacja z oceny ofert (22.06.2022r.).
Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu pilota drona
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 132
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 25/2022/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu pilota drona w ramach projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
- Zapytanie ofertowe w zakresie przeprowadzenia kursu obsługi żurawia przenośnego HDS z badaniami i egzaminem
- Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki
- Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu masażu
- Zapytanie ofertowe w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu inseminacji krów i loch
Strona 31 z 67