Postępowanie dot. organizacji i przeprowadzenia kursu Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 107
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 29/2021/EFS-ZD
Postępowanie dot. organizacji i przeprowadzenia kursu „Opiekuna w żłobku lub w klubie dziecięcym” dla 10 uczestników projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwaga !
W dniu 16 listopada 2021r. nastąpiły zmiany w załącznikach nr 2 i 4. W związku z tym termin na złożenie ofert został wydłużony do 19 listopada 2021r. do godz. 12:00.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe dot. organizacji i przeprowadzenia kursu dla kandydatów na diagnostów samochodowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 121
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 26/2021/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu dla kandydatów na diagnostów samochodowych dla 3 uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (w tym 2 uczestników projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2” oraz 1 uczestnika projektu „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia”).
Uwaga !
W dniu 6 września 2021r. nastąpiły zmiany w ogłoszeniu i we wzorze umowy.
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe dot. organizacji i przeprowadzenia kursu dla kandydatów na specjalistę ds. rachunkowości
- Szczegóły
- Autor: Adam Pawłowski
- Odsłon: 121
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 21/2021/EFS-ZD
Dyrekcja Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na organizację i przeprowadzenie kursu dla kandydatów na specjalistę ds. rachunkowości dla 1 uczestnika projektu „Bliżej pracodawcy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dokumenty do pobrania:
Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, drukarek i projektorów
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 626
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 20/2021/EFS
Dostawa:
- część pierwsza: zestawy komputerowe;
- część druga: laptopy;
- część trzecia: drukarki;
- część czwarta: projektory.
w ramach projektu „Wszechstronny absolwent 2” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwaga ! W dniu 21 lipca 2021r. zmienione zostały OPZ dla cz. 2 oraz cz.4 (załączniki nr 1b oraz 1d).
Uwaga ! W dniu 4 sierpnia 2021r. zmieniony został OPZ dla cz.4 (załącznik nr 1d - wymagana jasność ANSI (lumen) projektora wynosi obecnie co najmniej 3600)
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania (aktualizacja w dniu 9.08.2021r.).
Kwoty, jakimi Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia (brutto):
- część pierwsza - zestawy komputerowe: 494 460,00 zł.
- część druga - laptopy: 169 371,00 zł.
- część trzecia - drukarki: 28 139,98 zł.
- część czwarta - projektory: 63 000,00 zł.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- SWZ.
- Załącznik nr 1a: Opis przedmiotu zamówienia w cz.1.
- Załącznik nr 1b: Opis przedmiotu zamówienia w cz.2.
- Załącznik nr 1c: Opis przedmiotu zamówienia w cz.3.
- Załącznik nr 1d: Opis przedmiotu zamówienia w cz.4.
- Załącznik nr 2: JEDZ.
- Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
- Załącznik nr 4: Oświadczenie o aktualności danych.
- Załącznik nr 5: Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 6a: Wzór umowy dla części 1 zamówienia.
- Załącznik nr 6b: Wzór umowy dla części 2 zamówienia.
- Załącznik nr 6c: Wzór umowy dla części 3 zamówienia.
- Załącznik nr 6d: Wzór umowy dla części 4 zamówienia.
- Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (12.08.2021).
- Ogłoszenie - informacja z oceny ofert i wyboru Wykonawców (14.09.2021r.).
Przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych
- Szczegóły
- Autor: Tomasz Lutkiewicz
- Odsłon: 278
- Oznaczenie sprawy: CKU-DG 19/2021/EFS
Ogłoszenie o zamówieniu na przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach projektów:
- „Spełnimy Twoja zawodowe marzenia 2”, nr RPKP.10.04.02-04-0038/20 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.04.02 Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy;
- „Spełnimy Twoje zawodowe marzenia”, nr RPKP.10.04.02-04-0002/17 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.04.02 Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy;
- „Bliżej pracodawcy”, nr RPKP.10.01.03-IZ.00-04-0001/17 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Poddziałanie 10.02.03 Kształcenie zawodowe;
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwaga ! W dniu 13 lipca 2021r. nastąpiły zmiany w załącznikach 2f, 2g, 2h.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania:
Pytanie nr 1: Nr postępowania: CUK-DG 19/2021/EFS. Proszę o wyjaśnienie czy nie nastąpiła pomyłka?
1. W części VIII Kurs prawa jazdy kat D ,kwalifikacja wstępna lub szkolenie okresowe: Załącznik nr 2 pkt.10- wszystkie zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie Torunia? i czy wszystkie zajęcia teoretyczne mogą być prowadzone w formie e-learningu ( nauczanie na odległość)??
Odpowiedź:
1. W załączniku 2h w punkcie 10 poprawiono pomyłkę - zajęcia teoretyczne prowadzone stacjonarnie i zajęcia praktyczne na placu manewrowym muszą się odbywać na terenie Włocławka.
2. Zajęcia teoretyczne mogą się odbywać w formie e-learningu zgodnie z przepisami prawa - zmieniono zapisy w załącznikach 2f, 2g i 2h.
Pytanie nr 2: Dotyczy III części zamówienia -Kurs prawa jazdy kat. B oraz VIII części zamówienia -Kurs prawa jazdy kat. D, kwalifikacji wstępnej: Czy złożone dokumenty do przetargu muszą być spakowane i zaszyfrowane?
Odpowiedź:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnej na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Ofertę należy zaszyfrować przy użyciu aplikacji dostępnej na platformie miniPortal.
Kwoty, jakimi Zamawiający dysponuje na realizację niniejszego postępowania (brutto):
część 1 - 197 000 zł, część 2 - 11 820 zł, część 3 - 51 220 zł, część 4 - 532 339,10 zł, część 5 - 35 360,75 zł, część 6 - 162 659,45 zł, część 7 - 42 070 zł, część 8 - 36 060 zł, część 9 - 33 150 zł, część 10 - 13 650 zł, część 11 - 7 650 zł, część 12 - 8 500 zł, część 13 - 25 750 zł, część 14 - 950 zł, część 15 - 38 400 zł, część 16 - 21 000 zł.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie.
- Ogłoszenie - sprostowanie (6.07.2021r.).
- Specyfikacja warunków zamówienia.
- Załącznik nr 1a - Formularz ofertowy dla części I.
- Załącznik nr 1b - Formularz ofertowy dla części II.
- Załącznik nr 1c - Formularz ofertowy dla części III.
- Załącznik nr 1d - Formularz ofertowy dla części IV.
- Załącznik nr 1e - Formularz ofertowy dla części V.
- Załącznik nr 1f - Formularz ofertowy dla części VI.
- Załącznik nr 1g - Formularz ofertowy dla części VII.
- Załącznik nr 1h - Formularz ofertowy dla części VIII.
- Załącznik nr 1i - Formularz ofertowy dla części IX.
- Załącznik nr 1j - Formularz ofertowy dla części X.
- Załącznik nr 1k - Formularz ofertowy dla części XI.
- Załącznik nr 1l - Formularz ofertowy dla części XII.
- Załącznik nr 1ł - Formularz ofertowy dla części XIII.
- Załącznik nr 1m - Formularz ofertowy dla części XIV.
- Załącznik nr 1n - Formularz ofertowy dla części XV.
- Załącznik nr 1o - Formularz ofertowy dla części XVI.
- Załącznik nr 2a - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części I (OPZ).
- Załącznik nr 2b - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części II (OPZ).
- Załącznik nr 2c - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części III (OPZ).
- Załącznik nr 2d - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części IV (OPZ).
- Załącznik nr 2e - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części V (OPZ).
- Załącznik nr 2f - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części VI (OPZ).
- Załącznik nr 2g - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części VII (OPZ).
- Załącznik nr 2h - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części VIII (OPZ).
- Załącznik nr 2i - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części IX (OPZ).
- Załącznik nr 2j - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części X (OPZ).
- Załącznik nr 2k - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XI (OPZ).
- Załącznik nr 2l - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XII (OPZ).
- Załącznik nr 2ł - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XIII (OPZ).
- Załącznik nr 2m - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XIV (OPZ).
- Załącznik nr 2n - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XV (OPZ).
- Załącznik nr 2o - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części XVI (OPZ).
- Załącznik nr 3 -3a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dokument składany wraz z ofertą).
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 6 - Wykaz osób (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
- Załącznik nr 8 - Wzór umowy.
- Ogłoszenie - informacja z otwarcia ofert (20.07.2021r.).
- Informacja o unieważnieniu części postępowania (28.07.2021r.).
- Wybór wykonawcy w części IV zamówienia (19.08.2021r.).
- Wybór wykonawcy w części XII zamówienia (31.08.2021r.).
- Ocena ofert i wybór Wykonawcy (17.09.2021r.).
Strona 38 z 67